8+6 da sezaryen olacağım nasipse
Moruk07 Nasıl yanii
Moruk07 8+2 mi
Moruk07 38 oluyorum bende tam yarin sezeryan 🥺😆
38 😅
Mucize-11 Allah kurtarsın inşallah en sağlıklı şekilde..bebek kaç kg
Moruk07 Çarşamba günü gittim 3400 dedi doktor