Kızlar son günlerde normal doğum yapıp şöyle kötüydü böle fenaydı şöyle oldum böyle oldum yazıları çok artmaya başladı, Allah rızası için hassas içerik tagi koyalım gerçekten insan olumsuz etkileniyor herkesin deneyimi farklı, hastane farklı, doktor farklı, vucut farklı, bebek farklı. Aynısı sezeryan içinde geçerli bu arada. Mutlaka olumsuz hikayeler de paylaşılacaktır ama bence biraz dikkat etmekte fayda var :) 33 den selamlar :)