MasalAlparslanMom Elo__35 10+4 . Bulantı hapını içmezsem pertim😐 İkinci gebelik olduğundan mi bilmiyorum pek ağrım biseyim yok. Ufak tefek kasik ağrısı dışında
MiniMimi42 Elo__35 Mart’n 1 i tahmine gore. Benim akşamları sağ tarafımda kasık ağrısı oluyor. Aynı saatler başlıyor genelde. Bulantilarim hafiflledi çok şükür ☺️
Elo__35 MasalAlparslanMom bende öyleyim hastahanede yattım su kaybından Prilam kullanıyorum günde 3 tane içiyorum 😞 umarım atlatırız
MasalAlparslanMom Elo__35 gece yatmadan 2 tane gün içinde iki tane tek tek atıyorum anca sağlıyorum dengeyi.
Cceylann01 Elo__35 amin inş en azından hamileligin zor dönemleri kışa denk gelecek sıcaklsr bezdiriyor adamı
MiniMimi42 Elo__35 11+6 haftaligim. Ev kokuyor diye köye geldim 1 haftadır burdayım. Umarım eve döndüğümde tekrar etmez koku hassasiyeti 🥴
Elo__35 MiniMimi42 bende sabah anneme geliyorum akşam annemden eşim alıyor her şey her yer kokuyor 🤦🏼♀️
Mervesrsy MiniMimi42 evetttt maalesef bende de koku hassasiyeti fazla onun dışında çok şükür sıkıntımız yok birde yani sürekli uyuyorum halsizlik oluyor ☺️
MiniMimi42 Elo__35 Sigara ve çay kokusuna tahammülüm yok. Eşim de kayın peder de içiyor. odamda hapis hayatı yasiyorum sonra