Ok_Ailesi kimyasal gebeliktir belki de, değer yüksekti testlerde pozitif çıktı. Sonra düştü ve kan tahlili negatif çıktı. Çünkü evdeki testler çok hassas üstelik 2adet yapmışsın pek yanılma şansı yok. Kan testi zaten yanılmaz. O yüzden doktorlar şunu öneriyor sürekli test yapmayın beklenen adet tarihiniz gelsin adet olmadı iseniz Bi kaç gün gece test yapın