Sekine24 Merhaba kızlar. Hamileliğimin 6-7 haftasından beri ara ara ateşim yükseliyor grip falanda değilim durduk yerde yükseliyo 37-37,5 arası ateş çocuğa zarar verirmi? Sizinde başınıza geliyomu bu
adatuna Sekine24 bir sorun yaşadınız mı doğumdan sonra bebeğinizde sıkıntı oldu mu ateşi. Sebebi neymiş
Ebruseb Hamilelikte vücut ısısı tükseliyor diye biliyorum yazın bile soğuk olan ellerim kışın yakıyor