ozgeteacher merhaba canım riskli gebelik geçirdim hala dikkat ediyorum iki buçuk ay kaldı nasipse ama ağır yatarak geçti ne yazık ki bir süre. Hem kese etrafında hem plesenta da kanama mevcuttu bir süre hastanede de yattım. Haftalar ilerledikçe kese etrafındakiler bi nebze kayboldu ama plesentanın içindeki kanama alanı çok geç geriledi. Kapalı alan içinde olduğu için bebeğe bir zararı yok şuan dedi doktorum. Son kontrolde küçülmüştü iyice hala tam geçmemişti. Yani plesenta içindeki kanama daha geç küçülüyormuş ama bebeğin büyümesi ve gelişiminde bir sıkıntı olmadığı sürece direk bir zararı yok. Kanamanın boyutu ve ilerlememesi gerekiyor onu da takiplerinde doktorun en doğru bilgiyi verecektir. Sen şuan çok korkup strese sokma kendini. Ağır iş yapıp yorma da. Merak ettiğin bişey varsa ister özelden ister buradan istediğin zaman sorabilirsin. Çünkü o korkuyu çok iyi biliyorum sağlıkla kucaklayalım inşallah bebeklerimizi 🙏🏻