Sat 7 temmuzdu Salı günü testim pozitif çıktı dünde kan vermiştim şimdi sonucum çıkmış. Değerime bakar mısınız şu an hastaneye gitsem karından bebeği kalp atışını falan görür müyüm sizce yoksa biraz daha belliyim mi gitmek için. Açıkçası sık sık gidip ultrasona girmek de istemiyorum. Bir de sizce tekrar yarın kan veriyim mi yoksa değerim yüksek sanırım doktora mı gideyim ilk hamileliğim çok tecrübesizim burda okuduklarımdan bir şeyler öğreniyorum açıkçası yardımcı olursanız çok sevinirim tecrübeli anneler ve anne adayları 😊❤️ @[](https://)