Bu raporu 32+0 da mı almak zorundayım birkaç gün geç alınabilir mi
Nese20 gec alırsan yıllık izninden düsüyormus
Erme teşekkür ederim
Erme ben 32 de çalışabilir aldım 37 den önce çıkabilirim değilmi yani
Nazlimmm son 3 haftaya kadar çalışa bilir raporu alabilirsiniz
Nazlimmm cıkabilirsin istediğin hafta beklemek zorunda değilsin