2727dfne Kan tahlilim 32.9 cıkmış hemşire gebelik var ama haftaya tekrar kan ver ya saglıksız gebelik ya gec döllenme dedi yükselir mi adetim 14 temmuzdu en son
Elo__35 2727dfne endişelenmeyin 18 ile öğrendim çok şükür sıkıntı yok doktorlar bazen nasıl konuşması gerektiğini bilmiyorlar içinizi rahat tutun Allah’ın izniyle birşey olmaz
ug_fa-3diplomalianne 2727dfne geç döllenme olabilir canım endişe etme takip et kan ver düzenli yükseliyosa sıkıntı yoktur Allahın izniyle
mommys1 2727dfne kanı bugun verdiysen cumartesi dün verdiysen cuma tekrar kan ver haftaya bekleme 2 günde bir artışa bakılması lazım
mommys1 2727dfne ay o hemşire salak mı kadın doğum doktorları diyor 2 günde bir artışa bakıcaz diye 😂