Ay3 12 hafta 2 gunluk gebeyim. 4 gun once kanamam oldu. Doktora gittim rahme giden damarlarin darlmis dedi. Coraspirin verdi . Bu ilac kanamayi arttirmaz mi kullansam mi bilemedim
Busrayilmaz18 Ay3 damarlarda direnc olması durumundada kan sulandırıcıya devam edilmesi gerekiyor ama bende koraspirini kesip iğne ile devam ettirdiler
Kediannesi1 Ay3 aynı haftalarda şiddetli kanama yaşadım coraspine ek iğne bile verdi doktorum sabah akşam hala daha kullanıyorum kan akışının hızlanması gerekiyor doktorunuzun dediğini yapmadığınızda bebeğinizi kaybetme riskiniz artıyor