Kızlar 39+5 herhangi bir açılma yok ama kasıklarım ağrıyor dün nst ye girdim sancı görünmedi herşey yolunda dedi doktor ama bu geceden beridir sancıdan uyuyamadım gaz sancısı mı bebişin ya da yalancı sancı bu kadar can yakıcı ve uzun mu ağrı geld kitleniyorum böyle