Bu yazıyı benim gibi doğumdan korkan bu süreçten geçenler için yazıyorum doğum yapalı 8 gün oldu değerli hamile arkadaşlar ben iğne vurulurken hatta çok hasta iken acilde serum yapılacaksa bile eşimin elini tutan ya da kan alınırken korkudan bayılan biriyim canımın ne denli tatlı olduğunu düşünün doğumm günümüzü seçtik ve belli olan saat ve tarihte hastanemize geldik heyecandan ellerim titriyor ve vücudum buz gibi olmuştu önce damar yolu açtılar bütün süreç boyunca alacağım tüm ilaçları oradan verebilmek için bu en acılı işlemdi bana göre ☺️ ardından beni hazırlayıp ameliyathaneye aldılar arkam dönük şekilde oturtup belimden bir iğne yaptılar, arkadaşlar bu iğne kolumdan damar yolu açmakla eş değerdi acı olarak kendinizi bu anlamda korkutmayın çünkü acılı ağrılı bir şey değil çok küçük ve hızlı geçen bir an, ardından yatırıp kolları sabitliyorlar ve ardından belden aşağısı gittikçe uyuştu panik atak hastası ve çok korkan biri olarak ayaklarımı hissetmeyince atak geçirdim ama kısa bir andı bu, ardından vücudum tam uyuşmadı diye tedirgin olup başlamayın diye bağırdım korkup ama onlar zaten 10 dk önce başlamışlar ve benn böyle korkarken kızımı bir anda yanıma verdiler o an bütün stres bitiyor çünkü zaten acı hissetmiyorsunuz karşınızda bebeğinizi görünce bütün kaygı stres bitiyor ardından da işleminiz 20 25 dk daha devam ediyor ama siz bunları hissetmeden yatıyorsunuz ve sonrasında bitiyor odanıza çocuğunuzun yanına götürüyorlar, arkadaşlar herkesin doğum hikayesi farklıdır ama gözünüzü kesinlikle korkutmayın abartılacak kadar zor değil buna inanın, odaya çıktıktan sonra zaten acı duyacağınız bir durum olmuyor içiniz rahat en güzel anınızı yaşayın, bunu korkan ve süreci bilmeyen etraftan duyup benim gibi stres olanlar için paylaşıyorum sevgilerle ❤️