Selenscskn Ben dün doktora gittim 17 mm olmuş kese 6+1 dedi doktor hiç bişey yok kese boş haftayada bekleyelim dedi ama bekletirsek sürekli sana zarar verir dedi kürtaj olcam büyük ihtimal artık bi umudum kalmadı ve kürtajdan da çok korkuyorum