Zeyno_21 Slm kızlar 24 haftalık olduk biz. Saçlarımı boyatmak istiyorum ama bebişe bişey olur diye korkuyorum, varmı gebelikte saçını boyatıp sorun yaşamayan, boyatsam bir sıkıntı olurmu sizce önelerinize ihtiyacım var 😌
Aleyna_88 Zeyno_21 bana da doktorum 5. Aya kadar saç boyamak yok demişti. Ama ben zaten kullanmıyorum. Aklımda öyle kalmış
Tugbazdmr Zeyno_21 doktorumun açıcı vs kullanma en az şekilde solu diyerek uyarılarda bulundu, 30 haftalıkken boyattım, 37 haftalığım şuan
Cekilmezbirkiz Zeyno_21 20. Haftadan sonra 2 defa boyadım akıyor çünkü kendimi de bakımsız hissediyorum bu defa.
EbruBoluKaya İlk 3 izin vermedi doktorum 4.ayda evde kendim boyadım 6,5 aylık olduk doğuma yakın bir daha boyarım diyorum doktorunuza danışın en iyi bilgiyi o verir size