Bilgevural Kızlar sabah yatisim yapıldi. Şuan adet ağrısı gibi sancılarım var. Nolur dua edin kolaylıkla geçsin sağlıkla gelsin bebeğim. Hepinize dua ediyorum ben de💚
Bilgevural Ireeeeem amiinnn❤️ hayır suyum azaldığı için doktorum 2 gün önce randevu verdi bugüne. Normal baslatiriz olmazsa sezeryana aliriz dedi. Sancım yoktu 2 cm açıklığım vardı muayeneden sonra sancım başladı canım
Htcdgrl Bilgevural canım Allah kolaylık versin kac haftalıksınn doğal sancıların cok mu yoksa suni mi alıcaksın acaba
Bilgevural Htcdgrl sağol canım. 37+6 haftalığım. Şuan doğal sancılarım var ve güzel gidiyor dedi ebem.
Bilgevural Htcdgrl gece 3.25 geçe doğurdum yavrum. Çok sancı çektim biraz zorlandım ama şuan yanimda uyuyor oğlum ❤️
Htcdgrl Bilgevural cok sükür Rabbim analı babalı büyütsün uzun ömürler versin kuzum sen sümeyye hocaya mı takipliydin
Bilgevural Tenzil amiiinnnn doğum yapana kadar herkese dua ettim inşallah tek avazda kurtulun hepiniz ❤️
Bilgevural Htcdgrl evet canım ona takipliydim. İyiki ona takipliymisim gerçekten. Çok iyi bir süreç geçirdim ebeler de dahil buna tabi.
Htcdgrl Bilgevural kuzum nasıldı doğumun hpcanın davranısı tutumu ebeler ve oda nasıl toparlanınca anlatabilir misin acaba🥲