Karından bakılan u/s için eğer çok erken bi yumurtlama döngünüz yoksa biraz daha geçince görebilirsiniz aslında burada kriter kese boyutu, kese10mm yi geçtiyse görmeyi bekliyor doktorlar olmazsa bir hafta arayla tekrar kontrol ediyorlar keseniz karından bakılana göre 25mm olana kadar endişelenmeyin. ben de geçen hafta 5+6da gittiğimde görememiştim ve endişelenmiştik. ardından başka bir doktora gittim6+1de vajinal bakmayı önerdi o şekilde gördüm çok çok minikti. Cihazlarda da fark ediyor biraz. Geç döllenme de olmuş olabilir sonuçta siz şu an son adet tatihinize göre 6. Haftadasınız,embriyo belki daha 5haftalıktır. Doktorunuz bu boş gebelik diyene kadar içinizi ferah tutun. Rahatlayamıyorsanız 2ya da 3gün sonraya başka bi yerden randevu alın, naçizane tavsiyem.