Oznurkocuk Kızlar 38+5 oldum bugün çatı muayenesi vardı kendimi çok kastım doktor doğumda böyle kasarsan ne yapacaksın dedi. Nasıl kendimi motive edebilirim elimde değil rahat bırakıyorum sonra bi anda canım acıyor kasıyorum lütfen desteklerinizi bekliyorum 🥹🙏
Deryaa00 Oznurkocuk bende çok kasıyorum hele 2.side sedyeden kalkamadim o an kendini sıkmayıp başka bi yere odaklananabilirsin ben masanin yanlarini yada dudağımı ısırıyorum 😀
Eemoom Oznurkocuk bende aşırı kasmıştım kendimi. Ama doktorum hiçte böyle saçma sapan moralimi bozacak şekilde konuşmadı. Bazı doktorlar biraz şey sanırım. Hatta ben demiştim ben buna dayanamıyorum nasıl doğurcam diye gülmüştü. Burda kasılman normal doğurursun çokta güzel bişey olmaz kafana takma falan diye beni motive etmişti. Doğumda hiç öyle olmuyor merak etme. Zaten sancı gelince falan aklına öyle bişey gelmiyor o an. Doğurursun gayette düşünme hiç bunları. Bende kasıyordum çatı muayenesinde ama doğurdum. Demek ki oluyor 😂
bendeanneoldum_ Oznurkocuk bende 39+0 da oldum gerçekten 3 snye fln sürdü ama ben çok kastım kendimi korku az da olsa gitti ama tekrar tekrar Altan bakılması beni nasıl etkiler bilmiyorum
Deryaa00 Oznurkocuk benimde kiz bende çok korkuyorum ama mecbur 😭 aslında çok büyük bir acı degil ama kastigimiz için öyle benim kız kanala girmiş diye dün 3 defa elini sokup çıkarttı 🤣
Oznurkocuk Deryaa00 zor rabbim yardımcımız olsun inşallah ya dayanabiliyor musunuz peki o acıya benim acı eşiğim de düşük
Oznurkocuk Eemoom yaa çok teşekkür ederim ☺️🙏 normalde doktorum hiç olumsuz konuşmazdı ama niye böyle beni kötü etkiledi bilmiyorum. Dua edin ben de şu süreci atlatayım bebeğime kavuşayım😢🌸
Hilal_blc Oznurkocuk ayyy kizz bende de vardi vajinusmus hatta bi ara okdr kastm ki yürüyemedim korkayrummmm sen dogur bisey olmazsa haber ver bana ahahsjsjsjs
Deryaa00 Oznurkocuk zor dayanıyorum sonunun güzel olacağını düşünüyorum o yüzden rabbim yardım ediyor sende öyle düşün canım eminim ki çok kolay su gibi doğumlar olucak🥰
Deryaa00 Oznurkocuk bugün yine oldum canım git gide alışıyorsun acısı azalıyor inancı bugünkü hiç acımadı seninkine öyle olur
Oznurkocuk Hilal_blc doğuma alacaklar dua edin lütfen 2 hafta gerideymiş bebek acil normal doğum denildi ne sancım var ne açılmam🥹
Oznurkocuk Deryaa00 yok eve geldim araştırma hastanesine gittim dedi ki 2 hafta geride ama bir şey olmaz bebeğin hareketleri de iyiydi azalırsa gel dedi