lkayRazgatLolu Kubra_ali bişey olmaz sadece bebek doğduğunda oda sürekli ağlar siz uğraşmak zorunda kalırsınız. Yani hamileyken ne kdr mutlu huzurlu olursan bebeğinde o kdr sakin olur buna dikkat etmelisin.
Nurarslan Kubra_ali ilk zamanlar boyle duygusal patlamalar cok yasaniyor canim.birsey olmaz Allahin izniyle fakat yinede cok aglama sanada yazikk💕💕
Kubra_ali lkayRazgatLolu yaaa ama elimde olan bişey değil ki eşim az sesini yükseltse başlıyorum hıçkıra hıçkıra aglamaya
lkayRazgatLolu Akyuzmeervee hayır olmaz. Şöyle olur gerçekten çok aşırı üzülürsün bişeye o zaman düşük olur ama hormonlardan dolayı tabiki insan bazen ağlıyor ilk aylarda oluyor yani ondan bişey olmaz. Ama sen hep mutlu olmaya çalış bebeğini okşa sev ilerde çok faydasını görürsün 🤗
lkayRazgatLolu Kubra_ali o kdrı normal tabi bende bi kere eşim neden börek yedi diye ağlamıştım 😂 ama tabi burda eşine çok iş düşüyor bağarmasın sana 9 ay dikkat etsin lütfen🤗
Aselseda Bnde cok aglardim sonra annem bana dedi ki kizim agladigini hisseder oda uzulur mumkun oldukca aglamamaya esinle kavga etmemeye calis derdi
Akyuzmeervee Benim 4 haftalık agladim üzüldüm diye cok korkuyorum düşük olacak diye ilk gebeligim dusuk oldu cunku
Gamze023 Akyuzmeervee benim 8haftamda iki gun şiddetlı basım agrıdı oturdum hungur hungur agladım deli gibi.sonra iki gunde eşim ilgilenmıyo diye agladım halbukı eşim ustume nasıl düşüyor bi baktım kanamam gelmiş aglama üzme kendını sımdı yatıyorum tehlıkem var
Aselseda Sen elinde olmadan agliyosan bu pek sorun olmaz bnce ama yine de cok aglamamaya calis 🙂 aksine mutlu ol icinde bi bebek var
Kubra_ali lkayRazgatLolu aynen eşim görevinden dolayı bir ay sonra yanında olamayacak zorlu süreç olxak galiba😑😐
lkayRazgatLolu Kubra_ali sonrada temizliğe güzel yardım edemiyo die ağlamıştım bi kere 😂😂 güzel şeyler bunlar çok yıpratma kendini yeterli🙏🏼