Vallahi bende yaşıyorum aynısını daha 7+2 deyim resmen midemi bıçakla deliyorlar gibi bir ağrı çekiyorum sırtımada vuruyor acile bile gittim hamilelikte normalmiş parol takıp gönderdiler fayda etmedi ama ıhlamur fayda ediyor bir de çok aç kalmamaya çalışıyorum o da direk ağrı yapıyor