sunshine_ Mide bulantıları normal Bi seyirde devam ediyor prilamı kullanmıyorum şuanlık ağzımda acı tat göğüslerimde ara ara olan ağrılar var ama göbeğim henüz büyümedi bazen korkuyorum bebeğime bişey mi oldu diye 😔
Miamor0121 sunshine_ benim 18 hafta oldu ayaklarım balon ğoğuste asiri buyume siskinlik var vucudum odem aldi hemen gobegimde normal buyudu gibi ama erken olmasida rahatsiz edici yani bebek varmi yokmu hissetmiyorum ilk oldugu icin 🫢
cansu_saydam23 Endişelenme benim de senin gibi belirtilerim oldu şuan 21.haftadayım daha yeni yeni karnım büyümeye başladı pantolonlarım artık dar geliyor ama üst kıyafetlerim hala oluyor
sunshine_ Miamor0121 bende şuan sadece belirtiler ile hissediyorum diğer türlü yediğimde göbek oluyor sadece