sng06 Canım benimde var miyom 13 cm 34 haftalık hamileyim sadece erken doğum riski var onun harici de bir sıkıntı yok ama sık sık git hastaneye bebeğin gelişimi sor kilosunu sor yüksek riskli gebelik bölümündeyim ben şuan iyiyim Rahimin orda değil kesenin yukarısında kalıyor o konuda şanslıyım ama doğumda bana sıkıntı çıkartacak onu biliyorum çok kan akabilir doğumda dedi doktor normal mi sezeryan mı oda daha belli değil sadece kendine 10 kat daha iyi bakmalısın