Cnnt__ kimi doktor şeker yüklemesi isterken kimi istemiyor. Benim değerlerim normal olmasına rağmen istedi mesela. Bunun adı tedbirdir. Yapıldığı zaman en azından gebelik şekerim var mı yok mu onu biliriz ona göre yer içeriz. Öyle çok abartılıyor ki yok çok kötü tadı bilmem ne. İki gün önce yaptırdım ben. Aç karnına gittim. Kan verdim. Sonra eczaneden şekerli içeceği aldım. Çilekli asitli linkin aynısı. Hiç de sevmem çilekli şeyleri de ne oldu bi bardak içiverdim oldu bitti. İçtikten bi saat sonra tekrar kan verdim. Sonra tekrar bi saat sonra kan verdim. Eve gelip mis gibi kahvaltı hazırladım kendime. Şekerimin olmadığını biliyorum mesela içim rahat. Eğer olsaydı ona göre beslenirdim bana ve yavruma zarar vermemiş olurdum.
Şeker yüklemesi yapılmalı bence.
Tedbir bizden takdir Allahtan 🍀