Kubrakocerr ben sabahları kahvaltıdan önce soğanın kabuklarını soyup (bazı yerlerde soymadan yazıyor ) 4 e böldüm 1 su bardağı (hazır su) kaynamış suya atıp 5 dakika daha kaynatıp o ılıyana kadar kahvaltımı yapıyordum kahvaltıdan yarım saat sonra içtim aynı şekilde akşam yemeğinden sonra ya da yatmadan önce yaptım zaten fark ediyorsun akıntın artıyor enfeksiyonu atıyorsun vucüttan ödemi atıyorsun inşallah faydasını görürsün canım ama bunu 15 gün yap ve en az 3 ay ara ver tekrar yapmak istersen o 3 ay içinde de internetten incir kürü var onu yap