Kızlar merhaba. Bugün doktora gittiğimde son regl tarihime göre 8 haftalık olması gereken bebeğim 6 haftalıkmış. Ya gelişimde sorun var ya da geç yumurtlamış olabilirsin dedi. Böyle bi durumla karşılaşan var mı bilgilendirebilir mi:( Çok endişeliyim.