Kızlar merhaba şuan 14+3teyiz . 8.haftadan beri euthyrox 50 mg kullanıyorum her ay kontrole gidiyorum bu ayda gittim ve değerim tsh 4.71 çıktı doktor ilacın hiç bi ise yaramadığını söyledi bu yüzden 75 e yükseltti. Ama İnternet’e ilk 3 ay hep 2 ve altı olmalı diyor beyin gelişimi açısından. Benin öyle olmadı ilaç kullanmama rağmen şuan çok korkuyorum. Aynı durumu yaşayan var mı bi sorun oldu my yazarsanız çok sevinirim :(