biryildiz42 Benlm de ilk dogumum olacak normal istiyorum ama bir o kadar da korkuyorum yengem nisan da dpgum yaptı çok zor ağrıdan duramıyorsun felan diyordu o 40 güne anca iyileşmişti benim nasıl olur bilmiyorum ama dikişden kesiden korkuyorum
Nazli05 symag aynısını bana dediler onlar yüzünden korkup kabız oldum.aslinda hoc dikisim.acimadi ya aynısını yaşadım 😀