Merhaba arkadaşlar, 7. Haftamdayım dün çok yoğun bi kanamam oldu hemen doktora gittim serum iğne fitil falan verdi 10 günde rapor yazdı kalp atışlarını duyduk çok şükür ama düşük riski var 10 gün wc yemek dışında yataktan çıkmayacaksın dedi. İkiz hamileliği . Başına gelen var mı nelere dikkat ettiniz ekstra ,sağlıkla bebeğini kucagına alan var mı çok tedirginim