Yapılan kan testimde crp deprem yüksek çıktı şuan tatilde olduğum için her seferinde farklı doktora gitmek zorunda kaldım kimi ilaca gerek yok diyor kimi var diyor en son ondu şimdi değer 20 olmuş aynı sorunu yaşayan oldu mu iacaba nasıl bir yol izlendi sizde idrar tahlilim de temiz internette ki yorumlara bakıyorum felaket tellallığı hepsi kafam çok karışık