balbadem1 Kızlar doktorum iğneyi yaptı ama çatlama olup olmadığını nasıl anlayacağım ovülasyon testi dünden beri pik gösteriyor testi aldığım abla da 5-6 gün pik olacak silinince bana foto atarsın dedi silinince mi çatlamış olacak anlamadım
myangelson balbadem1 ne alaka test yapmak ya boşuna test niye kullandiriyor sana vücudunda hormon olduğundan dolayı pik verecek zaten hormon gidince silik gösterir catladigi anlamına gelmez ki 🤷🏻♀️ ovulasyon testlerini boşuna harcama bence
melekmommm balbadem1 ay saçmalamasııınnnnn salak mı ooo ???iğne de zaten hcg hormunu var illaki pik gösterecek. Bundan bir haber bide sana silikleşince at dedi öyle mi ? Sana diyecekki bak silikleşt çatladı. Oysaki hcg hormunu azaldıkça silikleşecek!!! Doktorun sana ilişki saatlerni söylemiştir ona göre ilerle. Orda burda ovulasyon satan millete umut veren densizlere inanma.
Buseemm balbadem1 evet silindigi zaman catlama olmus oluyor ama catlama oldu diye sakin birakma adet olana kdar devam et bazen insan burden fazla yumurtlma yasayabiliyor ben öyle olmustum galiba adet günümde pikdi 2. Kez
balbadem1 myangelson valla mesajında öyle yazıyor 5-6 gün pik gösterecek sonra silinmesi lazım bana silikleşince atarsın diye
balbadem1 myangelson hahaha kafayı yicem keşke böyle iğne bilmem ne yapmasaydı ya daha takıntılı oldum
balbadem1 myangelson hayır Kuzucum doktor yumurtayı gördü iğneyi yaptı ilişki günleri söyledi adet görmezsem test yapacağım günü söyledi bitti 😄 ama ovü. Testi aldığım sayfa bir gebenin günlüğü o dedi devam et 5-6 gün pik göreceksin normal diye sonra silikleşince bırakırsın diye
myangelson balbadem1 bu kadın normal değil galiba boşu boşuna testleri kullandiriyor sana kullanma sakın. Kendisinin demesi lazım pik verir kullanma diye ama elindeki testler bitsin daha sonra yine alırsın diye mi yapıyor nedir 🤷🏻♀️
balbadem1 melekmommm aynen canım valla kafamı karıştırmaktan başka birşey yapmadı bırakıyorum yapmıcam daha bugün
balbadem1 myangelson bilmiyorum valla yapmıcam bugün itibariyle kafamı karıştıyor zaten doktorun dediğini yapıcam olursa da allahtan olmazsa da daha ben ne yapabilirim ki olması için tüm şartlar varken olmuyorsa vardır bir hayır bakalım 🥰🥰
myangelson balbadem1 yani doktorun dediğini yap zaten kafa karışıklığından başka birşey değil. Aynen öyle rabbim hayırlısını versin 🤲🏻
papatyaolsun balbadem1 aaa sağlıkla kucağına al canımm peki yumurtaların kaç mm olmuştu hatırlıyor musun