Anne53 Açılma olması için neler yapılabilir sizce 40+1 deyim doktor hafif sancı var normal olur dedi ama açılma yoktu Ne gibi yontemlere basvurdunuz?
papatyaseveranne Anne53 ben yürüyorum yarın saat kadar, sonra parkın uzun bir merdiveni var in çık yapıyorum birkaç kere. Eve gelincede squat ve bir kaç hareket daha. 40+6 olduk. 40da hiç açılmam yoktu şimdi 3 cm olmuş. Yarın doğumum var
1Almra_tas Normal doğumu tetikleyen bazı hareketler var otur kalk vs gibi ama nefes kontrollü şekilde yürüyüşte öneriliyor birde hurma öneriliyor ama mutlaka doktorunuza sorarak ilerleyiniz