Kizım 11 aylık 14 haftalık hamileyim. Dr acil değil ama yavaştan kes dedi gündüz emmesini bıraktık çok şükür geceleri veriyorum ama. Biberon asla almıyor tamamen kesince yerine ne vereçeğim bilmiyorum 🥺 çok üzülüyorum kasım İÇİN gelip gelip memelerime sarılıyor birlikte ağlayıp birlikte sakinleşiyoruz aşırı zor ve hep memede uyurdu