Kızlar yarın sezaryen ile 2. doğumuma gireceğim sezaryen ameliyatının kolay geçtiğini ama sonrasında cok zorlanıldıgını tecrübe ettim fakat bir kızım daha olduğu icin onun icin kalkmaya çalışacağım direneceğim aklım hep onda kalacak zaten babaannesinde kalacak insallah basına bisey gelmez ilk defa ayrı kalacağız 🥺🥺 bana dua eder misiniz önce karnımdaki kızıma sonra evdeki kızıma sağ salim kavuşayım 🥹 Rabbim herkese kolaylık versin ☺️