mrssari34 Haftamdayım şuanda doğumum normal gözüküyor ama sancım vs yok sezeryana da dönüşebilir sizler ne kullandınız ben çok kararsız kaldım depend kullanan var lohusa pedi kullanan var birde kenarlardan cırtlı olanlar varmış tecrübeliler yazarsa sevinirim
mrssari34 Yazmelegi_ zor olur diyorlar bende kararsız kaldım doğum sonrası kontrol ediyolarmış ya ondan bilemedim canım sen sezeryan mı normalmi
semadrd İlk iki gün hastanede hasta bezi kullandım hastane verdi, eve geldikten sonra 2 gün lohusa pedi kullandım aşırı bunalttı kalın ve büyüktü, sonraki günlerde normal pede döndüm