Merhaba hayırlı olsun öncelikle, daha önce bir kez çatlatma iğnesi kullanıp 15. Günde pozitifi görerek çok mutlu olup sonrasında hayal kırıklığına uğramış biri olarak size tavsiyem 20. Güne kadar bekleyin sonra tekrar beta baktırın. O iğnenin içinde beta hormonu olduğu için kan ya da teste pozitif gösteriyor. Aynı soylediginiz gibi ben de de bulantı ve diğer gebelik belirtileri olmuştu iğneyi kullandıktan sonra. Önce pozitif çıkıyor sonra negatife dönüyor iğnenin etkisi geçince