Elif522834 Merhaba arkadaşlar 7+4 hamileyim geçen ay adet günümde adet sancısı çektim ama hamileyim bir kaç güne geçti bu ayda adet günüm geldi sanki adet olacakmışım gibi yine ağrım var normal mi. İlk gebeliğim ve tüp bebek o yüzden biraz endişeliyim
Derinnmom Elif522834 günaydın canım, bende adet zamanı hem adet ağrısı hemde leke oluyor ilaç kullanıyorum ama bence devam eder böyle çünkü benim ablalarımda böyle genetik diye düşünüyorum
Elif522834 Çok teşekkürler içim rahatladı. İnsan ister istemez korkuyor birde ilk olunca bilemiyor 🤲🌸