Benim erken doğum riskim vardı bebeğim tersti geçen hafta 2 gün doktorum yatırdı beni ciğer iğnesi vurdu suyum gelmişti biraz çünkü hastanede yatarkende geliyordu 2 gün sonra acil sezeryana alındım 33+6 da doğurdum direk bebeğimi küvese koydular bugün bir hafta olacak dün doktor sadece solunum sorunu kaldı dedi şuan zaten ciğer makinasına bağlı o makineyi de bugün çıkaracakmış inşallah ama küvesten çıkarmayla ilgili hiçbişey söylemiyor bu olayı yaşayan var mı bebeğinizi ne zaman size verdiler nasıl ilerledi sürecinizi