nur__a merhabalar size bir şey daha soracaktım kadrolu öğretmenim, yıllık 40 gün iznimiz oluyor , bu 40 günü bu dönem içinde kullansam maaşımdan kesinti oluyor mu ya da kesilirse sgk sonradan onu ödüyor mu ? Bir de şunu soracaktım bize verilen bu 40 gün rapor hakkı dönem başlangıç bitişine göre mi yoksa 2023 1 ocak ile 2023 31 Aralık arası mi geçerli