Esma_123 21 haftalik hamıleyım suan karnımın sol tarafında nasıl bir ağrı var anlatamam uykudan uyandırdı napacagımı bielemedim sol taraf tamamen ağrıyor normal mı
Esma_123 2kedi1beybi bi anda azalıp çoğalıyor uykuya dalıyorum bı anda şiddetlenıyor napacagımı sasırdım
2kedi1beybi Esma_123 şey Bi ihtimal gaz olabilir mi? Sağınıza yatıp ayaklarınızı biraz toplayın bana iyi geliyor eğer gaz ise geçiyor
tgba-17 Esma_123 Allah korusun dayanmadığın ağrın olur böbrek yada safra ağrıları gibi o zaman gidersin uyuyamazsın şiddetlenir gidersin ben ilk doğumum da böbreğimin ağrısına dayanamayıp gitmiştim mesela artarak gidiyordu ağrı
Esma_123 2kedi1beybi gaz olamaz açıkçası 2 gündür ishalım hatta dün acildeydim yirmi dakika önce bi parol içtim hafifletti biraz
Esma_123 tgba-17 ay Allah korusun ben daha 21 haftalığım öyle doğum mogum olamaz🤔 üşüttüm galiba bılmıyorum Bıde uykusuzluktan ölücem artık gece uykum kalmadı hiç
tgba-17 Esma_123 herkes öyle bende ağrıdan uyuyamıyorum mesela doktordan magnezyum istedim biraz daha hafifletiyor ağrımı kötü düşünme