Deletedmom325 Kızlar dün doktor kontrolüm vardı kalp atışını duyduk doktor her şey yolunda dedi ama bu gece baya bi akıntım olmuş sabah doktoru aradım proloton depot iğne yaptırmamı söyledi bi de progesteron ilaç almamı. Yarın kontrole gidicem inşallah bişey yoktur. Size de oldu mu akıntı ?
Damlalokum Deletedmom325 çok normal canm benimde yedinci haftada oldu iki kutu Progestan kullandım şimdi 12 haftalık oldu bir problem yok içini rahat tut
Deletedmom325 Damlalokum inşallah bi sıkıntı yoktur ben de iğne yaptirdim bugün o ilaci da içtim gece hemen
Damlalokum Deletedmom325 olmaz olmaz canm bide kahve rengi leke diyorsun o zaten çok normal benim baya kanamam olmuştu iki gün
Freearc Benimde öyle sümüksü yapıda iki gün çok yoğun oldu böyle sanki adet artığı renginde koyu kahve. İkinci gün arkasında damla kırmızılık vardı çok korktum. Progestanı günde iki kez kullanıyordum bir dr ahbabımız üç kez içsin dedi. Bugün daha azdı yarın dr uma gideceğim inşallah.
Deletedmom325 FHKK bana doktor bugün iğnesini yazdı hapı bırak iğneye başla dedi gün de 2 tane ol dedi. Siz de 2 kere mi olmustunuz günde
Damlalokum Htcgnl onuncu hafta sonuna kadar kullandım ama doktor vermeden alma canm yoksa reçetesiz alınıyor ama doktora sormadan kullanma