39 oldum , hafif sancım var eşimle oglum uyuyo , ikinci olacak Allah’ın izniyle. Nedense çok korkuyorum bu doğumdan , oğlumda içimde korku vs yoktu . Dua edin nolur sağ salim evime döneyim. Umarım kolay atlatırım . Yalancı sancı mi değil mi diye bekliyorum düzene girince hastaneye gideceğim ama büyük ihtimalle gerçek sancı , midem de bulanıyor çünkü açılma belirtisi diyolar genellikle 😔