Ezel16 Zeybal_24 İğne vurulduktan sonra 14. gün test günüdür .. gün pozitif çıkması çok normal halen daha iğnenin etkisi var.. Doktorunuz sizi bilgilendirmeliydi aslında tedavi hakkında birşey söylemedi mi?
myangelson Zeybal_24 14. Günü test yapman gerekiyor iğne etkisi devam ediyor olabilir yüksek ihtimalle
tatlibebegim_ Zeybal_24 benim 10.gün tamamen negatifdi iğneyi çabuk atmıştım vücudumdan tabi bu kişiden kişiye değişebilir bi kaç gün dsha bekle
Ezel16 Zeybal_24 Yalancı pozitif olarak geçiyor çünkü halen vücudunuzda iğnenin etkisi yani Beta hormonu var.. gün yaparsanız daha net sonuç alırsınız..
Sedoliko myangelson benim bugün henüz 6. Günüm ama negatif çıktı. Neden olabilir sizce bir fikriniz var mı ?
Sedoliko myangelson erken geçmesinin bir sıkıntısı yoktur değil mi ? Yalanda olsa pozitif görmemenin üzüntüsünü yaşadım resmen sabah sabah 😀😀😀
Birhayalimvr Zeybal_24 canim valla benim adetim 2 gun gecikti igneden sonraki 13. Gun yaptim negatif cikti simdi adet bakalim ne zaman gelecek onu bekliyorum
Zeybal_24 Seval0Seval inşallah Allah’ın izni ile güzel sonuçlar alın bol dua ve stres yok ben önümüzde ay olmazsa bir kez daha deneyeceğim yoksa gideceğim kafa dinlemeye 1 ay falan
Ezel16 Zeybal_24 En garanti 14. gün kan testi .. Doktorlar her ihtimale karşı olumlu veya olumsuz o yüzden 14. günü test istiyorlar.. Erken test yapıp kendinizi strese sokmayın ..