Ekaya98 İyi geceler kızlar Bugün tuvalete gittiğimde oturduğum gibi tuvaletimi yapmadan istemsiz bir avuç kadar su geldi. Sonra durdu ama bebeğin hareketlerini de hissettim şimdi ara ara sancım oluyor doğum başlamış mıdır nasıl emin olurum sizce?
1prensesannesi_ Ekaya98 doktora gidip sorarak tabi ki canım eğer acilman vs yoksa eve gönderirler ya da bn evde çekmek istiyorum sancimi diyip eve gelirsin ☺️
hunilimom Ekaya98 suyun olsa devamlı.gelir.benim de ilki tuvalette geldi uyuyordum bı ağrı ile uyandım pedim dolmuş altıma yaptım sandım ama yatak felann kuruydu geri yattım ama ağrıdan uykuya dalamadim sonra çok cisim geldi gibi hissettim az bişe yaptım kalktım birde.n boşaldı hastaneye gidene kadar da devam etti
Tugrann-annesi0404 Ekaya98 tatlım suyun gelmişse bebeği riske atma hemen hastahaneye git. Sadece sancı değil şikayetin
Ekaya98 1prensesannesi_ Ben de bunu merak ediyordum bu sefer suni sancı falan istemien azından bir süre evde durmak daha çok rahatlatır beni
1prensesannesi_ Tugrann-annesi0404 ben zaten ilk doktora gitmesini söyledim sonunu okudun galiba eğer şu değilse evde sancimi çek dedim