Blossom Dunyammmm Metilfolat formda olan folik asitlerden kullanabilirsiniz. Ben Ocean marka kullanıyorum.
Derinnmom Dunyammmm canım ben folidevit kullanıyorum ama bence doktoruna danışmadan alma, doktor önerirse daha sağlıklı olur senin için
busrayldr1 Regenesis max kullanıyordum cok iyi bi ürün ama 2 doktorumda bebeğe bunun agır geleceğini ve 12.haftadan sonra ona drvam etmemi söylediler. Şimdi folvimix kullanıyorum
LovelyMom_ Ben Rusyada yasiyorum,doktor bana femibion 1 dedi,cok guzel icinde heeerrr vitaminler var,12ci haftaya kadar 1 iciliyor,12den sonra femibion 2, Tabi bilmiyorum,sizin oralarda varmi diye
mrssari34 Dunyammmm Diofol kullandım 60 lık en son 180 tl civarı bişeydi ama memnun kaldım zaten 2 ay yetiyor sana ondan sonra da gerek kalmıyor artık normal d vitamini demir ilacına geçiş yapıyorsun
tgbcnr Kızlar peki folik asit kaynaklı uykusuzluk yaşayan var mı ? Folidoce kullanıyorum gece uykusunu unuttum gibi bişey. Folik asitten mi acaba. yan etkilerinde de yazıyor
Cgllay Dunyammmm folidolice miydi neydi mor bir kutusu var ama doktorum onu yazdıgı icin kullandım bence sizde burdan tavsşye almayın doktorunuza sorun önerdigi neyse onu kullanın..
mervemurat16 Dunyammmm ben vinalac kullanıyorum içinde multivitamin,demir falanda var ekstra vitamin almanız gerekmiyor.
Sehseh Doktorlar illa şunu kullan demiyor ki eczanden alın diyo fark etmez düşük dozlu olduktan sonra dedi bende folidoce kullanıyorum sordum evet kullanmaya devam et onu dedi
Cambardak__ New life b12 folik asit içeren dil altı hapını kullanıyorum önemli olan hap içerisinde kaç mg folik asit bulunduğu ona bakarak herhangir birini kullanabilirsin