Dönebilir hala ama dönmese bile kendini bununla üzme. Normal de olsa zooor Sezeryan da olsa zor :) başa gelen çekilir, sağlıkla gelsinler de gerisi hiç önemli değil. Benim bir arkadaşım 1 hafta Sezeryan yaptı diye üzüldü şimdi ne kadar gereksiz o günlerin tadını kaçırmışım diye hayıflanıyor. Kendini şartlama 🥰