filialunae sen yeter ki içini ferah tut inan yani gününde doğuracağına şimdi etrafta ki insanlar da ikiz olduğu için yok bilmem erken doğurursan işte ne biliyim erken doğar da küveze girerlerse bilmem ne cart curt bir sürü şey söylerler sana kendimden biliyorum çünkü herkes bana aynı şeyi söylüyordu. Bende onlara inat hep diyordum ki hala diyorum benim kızlarım gününde gelicek ben gününde doğurcam isteyen istediği gibi konuşsun hani tabiki de ister istemez endişeli oluyorsun ama bir yandan da o endişeye hiç kapılmadım başından beri kendimi hep böyle telkinledim. Bende ağır iş Vs yapmıyorum temizlik dahi yapmıyorum eşim yapıyor sağ olsun zaten bunları yapmaya gücüm de yok şuan. Yiyip içip yatıyorum tabiri caizse yeter ki gününde gelsinler diye. İnşallah sende görürsün bu günleri tam vaktinde alırız kucağımıza hepimiz yavrularımızı🥰🥰