Benim bebeğim başından beri aşağıda duruyor. Şuan 35+4 teyiz. Doktor geçen hafta çatı muayenesinde aşağıda duruyor 37-38 de gelir dedi. Bende ilk gebelik olduğu için sürekli anneme soruyorum şöyle mi olur böyle mi olur diye. Sizce 40 ı bekler mi yoksa 38 de selamlaşır mıyız ?