_Betus58_ Normal zamanda olduğun regl zamanın geldiğinde öyle olur aynı zamanda rahmin büyüyor bundan kaynaklıda olabilir. Korkma. Karnında düzenli aralıklı ve uzun süreli sancı kasılma olmadkça yanında kanama seyretmedikçe regl zamanı gibi ağrılar ve karnın alt kısmında gerilmeler olucaktır. Rahim büyüyor bebiş kendine yer açıyor plasenta oluşuyor oluyorda oluyor :))