Yzckyb97 doktoruna bağlı. 3 kere yapıldı bana ilki hafifti 2 tanesini uyarı vermek amacıyla sıyırma yaparak yaptı zorladı epey. Ama bilmiyorum normal doğum yapmak isteyen bi insanın da korkmaması gerektiğini düşünüyorum. Bu derede boğulmak olur 🥲 Benimki hep açıklama yapıyordu bak acımayacak şunu yapacağım elimi çektim falan diye. Dedim Allah aşkına zorla ben korkmuyorum ya başlar yeter ki doğumu😂 korkmuyorum da gerçekten normal doğuracaksam bunun vız gelmesi lazım. Acımadı da bu arada rahatsız da olmadım. İlişkiye girmekle aynı şey