Ast ve Alt değerlerine bakılıyor. Cok kaşıntı yapar. Bende 35 de başladı önce çok değil ama sonra gittikçe arttı kaşıntı. 38 haftalikken doktora gittiğimde kan tahlilinfe çok yüksek çıktı değerlerim olması gerekenin 4 5 katıydı. O gün hemen yatış verildi ertesi gün sezeryan oldum.