Sahrasema Var tabi çünkü ilk kızımda kontrolde 3300 Gr demişti doktor öğlen akşamına doğurdum 3910 Gr olabiliyor yani
EDAnisa2016 Sahrasema maşallah bana doktor 1 hafta önde diyorsun kilosu 3180 dedi 36 haftalık olduk kilosu fazla dedi kafam karıştı başka bi doktora daha gitsem mi acaba diye düşünüyorum i
M-Y2020 EDAnisa2016 evet gerçekten sezeryan zor bir doğum ben çok sancı çekip en son mecburi sezeryana alındım bebeğimin kalp atışı sıkıntiya girdi eğer bebeğimin bu kadar yorulacagini onun zorlanacağıni bilseydim.direk sezeryan olmak için uğraşırdim
Duyguyanecigi 37+4 te 3200 dedi bize doktorumuz Salı günü doğum olacak o zaman net görecz ancak. Artı eksi 500 oynuyormuş kilo